Kurumun ihtiyaçlarını bir bütün olarak görmek, kurum kültürü oluşturulması ve benimsenmesi, yöneticilerin yetkinlikleri doğrultusunda güçlendirilmeleri sağlanarak kurumun hedeflerine ulaşmasını sağlamaktır.

Kurumsal Koçluk kullanılarak;
- Çalışanların gelişimleri ve motivasyonları artırılır,
- Ast – üst ilişki ve iletişimlerinde olumlu sonuçları gözlemlenir,
- Kurumdaki kör noktalar tespit edilir,
- Çatışmalar var ise sebepleri hakkında farkındalık elde edilerek takım kuralları yeniden belirlenir,
- Vizyon ve misyonu geliştirilmiş takım çalışması sağlanır,
- Takımın bir parçası olan çalışanların stres düzeyini azaltmaya, çalışanların işe katılımını arttırmaya yönelik çalışmalar yapılır,
- Yöneticilerde liderlik vasıflarının gelişmesi ve başarıyı planlamanın artması, kuruma pozitif etki sağlar,
- Çalışanlarda işe katılımın, verimliliğin, iş memnuniyetinin artması sağlanır.